Google لیست های کسب و کار GMB را به ویژه هنگامی که الگوریتم را بروز می کند ، به حالت تعلیق در می آورد. لیست معلق به معنای ضرر زیاد در تجارت برای صاحب تجارت است. متأسفانه ، Google هرگز دلیل تعلیق لیست شما را نمی گوید.
Google My Business به دلیل مشکلات کیفیت به حالت تعلیق درآمده
در حالی که می توانید درخواست بررسی کنید ، پشتیبانی Google به ندرت پاسخ می دهد نمایش داده شد در چنین شرایطی پیشگیری بهتر از درمان است. از آنجا که برگرداندن لیست شما بسیار دشوار خواهد بود ، ما به شما توصیه می کنیم که از این مقاله بخوانید تا از تعلیق احتمالی حساب GMB خود جلوگیری کنید.
GMB نرم و سیستم تعلیق سخت
دو نوع تعلیق وجود دارد حساب های Google برای کسب و کار من: تعلیق نرم و تعلیق سخت. در صورت تعلیق نرم ، متوجه برچسب معلق در صفحه اصلی GMB می شوید و نمی توانید جزئیات را تغییر دهید. با این حال ، این فهرست در جستجوی Google باقی خواهد ماند و اگر موقعیت مکانی فروشگاه داشته باشد ، می توانید در Google Maps نیز به آن بروید. در صورت تعلیق سخت ، لیست کاملاً از جستجوی Google و Google Maps حذف شده است.
- هرگز نقدهای GMB را جعل نکنید
- اطمینان حاصل کنید که هیچ مشاغل تأیید شده دیگری در آدرس مشاغل شما ذکر نشده است
- آدرس را در وب سایت خود نگه دارید. همان مورد موجود در لیست GMB شغل خود
- آدرس و شماره تلفن را در استناد به صورت آنلاین مانند آن در لیست GMB خود نگه دارید
- تغییرات غیر ضروری را در اطلاعات پروفایل GMB ایجاد نکنید
- از استفاده فیزیکی استفاده نکنید. آدرس کسب و کار منطقه خدمات
- از آدرس اینترنتی ارسال برای وب سایت خود استفاده نکنید
- کلمات کلیدی غیر ضروری را به نام تجارت خود اضافه نکنید
- آدرس دفتر مجازی را به عنوان آدرس خود در لیست GMB اضافه نکنید [19659016] از تعلیق لیست لیست Google برای کسب و کار من جلوگیری کنید
شما می توانید از تعلیق حسابهای GMB خود به شرح زیر جلوگیری کنید:
1] هرگز بررسیهای GMB را جعلی نکنید
Google اخیراً تصریح کرده است که بررسی جعلی غیرقانونی است. این بدان معناست که تقلب در بررسی ها منجر به تعلیق سخت حساب GMB شما نمی شود بلکه باعث مشکلات قانونی نیز می شود. مشکل این است که اکثر کاربران فکر می کنند اگر به اندازه کافی هوشمند باشند می توانند از بررسی های جعلی دور شوند ، اما گوگل بسیاری از داده ها ، مکان و تعامل شما را رصد می کند و دقیقاً می داند چه موقع بررسی های جعلی می کنید.
توصیه می شود که را قانع کنید. مشتریان خود را برای بررسی مثبت بررسی کنید ، اما هرگز برای کسب و کاری که هرگز ارائه نکرده اید ، بررسی کنید.
2] اطمینان حاصل کنید که هیچ مشاغل تأیید شده دیگری در آدرس کسب و کار شما درج نشده است
Google به چندین مشاغل اجازه می دهد فقط در صورت استفاده از همان آدرس استفاده کنند. اتاقک های جداگانه ای برای مشاغل مختلف وجود دارد. یک مثال عالی یک دفتر خصوصی مشترک است. با این وجود ، شما مجاز به اداره دو مشاغل از همان آدرس نیستید.
اگر مشاغل دیگری لیست خود را برای آدرس کسب و کار شما تأیید نکرده باشند ، می توانید برای اصلاح لیست آنها با آنها تماس بگیرید. در غیر این صورت ، می توانید آن را به Google گزارش دهید.
3] آدرس را در وب سایت خود به همان ترتیب در لیست GMB شغل خود نگه دارید
شما باید برای آدرس همه و آدرس تلفن و همان شماره دقیقاً همانند مجوز کسب و کار خود استفاده کنید. حسابهای مرتبط با تجارت Google. این بدان معنی است که آدرس باید برای حساب ایمیل دامنه شما ، وب سایت و لیست GMB یکسان باشد. یک آدرس یا شماره تلفن متفاوت یک پرچم روشن است.
4] آدرس و شماره تلفن را بر اساس استناد موجود در لیست GMB خود قرار دهید
Google استنادهای آنلاین تجارت خود را بررسی می کند که درباره صلاحیت لیست GMB خود داوری می کنید. . اگرچه ممکن است آدرس در سیستم عامل های آنلاین کمی متفاوت باشد ، اگر در مکانی کاملاً متفاوت باشد ، Google ممکن است یک تعلیق نرم در حساب GMB شما ارائه دهد. در این حالت ، شما مجبور به تولید مجوز تجاری می باشید.
5] تغییرات غیر ضروری در اطلاعات پروفایل GMB ایجاد نکنید
ما صادقانه دلیل آن را نمی دانیم ، اما بیشتر صاحب حساب وقتی صاحب حساب متوقف می شود. سعی در تغییر اطلاعاتی مانند آدرس مشاغل ، وب سایت ، دسته اصلی ، شماره تلفن و غیره می کند. بنابراین توصیه می شود قبل از ایجاد حساب کاربری GMB خود این اطلاعات را برای طولانی مدت مرتب کنید.
6] از یک آدرس فیزیکی برای یک تجارت در حوزه خدمات استفاده نکنید
یک تجارت در حوزه خدمات کاری است که در آن برای ارائه خدمات به محل مشتری مراجعه می کنید. Google نمی خواهد که صاحبان مشاغل از یک آدرس فیزیکی برای لیست های مشاغل منطقه خدمات استفاده کنند ، زیرا این امر الگوریتم را به هم می زند.
منطق ساده استفاده از یک آدرس فیزیکی برای تجارت شما تنها در صورتی است که موکلان واقعاً از مکان یا محل کار شما بازدید کنند. موقعیت مکانی.
7] از URL هدایت شونده برای وب سایت خود استفاده نکنید
یک URL جهت ارسال به معنای تغییر مسیر URL وب سایت شما به وب سایت دیگری است. این اتفاق بیشتر زمانی رخ می دهد که بعد از لیست کردن در پروفایل GMB خود ، وب سایت را تغییر دهید. Google معمولاً با استفاده از شناسه ایمیل دامنه ، شغل شما را تأیید می کند ، و اگر این لیست را تغییر دهید ، ممکن است Google تعلیق نرم را اعمال کند و مجوز کسب و کار شما را بخواهد.
[19659020] تغییر جزئیات در مشخصات GMB می تواند باعث تعلیق حسابهای GMB آنها شود ، و بنابراین کاربران سعی می کنند URL وب سایت را تغییر مسیر دهند. اما اگر تیم در Google آن را پیدا کند ، مطمئناً حساب شما را به حالت تعلیق در می آورد.
8] کلمات کلیدی غیر ضروری را به نام مشاغل خود اضافه نکنید
برای رتبه بندی لیست های GMB خود بهتر ، صاحبان مشاغل تمایل دارند مکان را اضافه کنند. یا صفت شغلشان به عنوان یک کلمه کلیدی اضافی برای نام تجاری آنها. به عنوان مثال. Google را به جای "Yellow Trails Media Pune" بنویسید. Google هدف اصلی چنین تغییراتی را می فهمد.
اگر گوگل کلمه کلیدی غیر ضروری را به نام کسب و کار شما پیدا کند ، منجر به تعلیق نرم و مجوز تجارت می شود. خواستار نام کسب و کار باید مطابق با پروانه کسب و کار باشد ، در غیر این صورت لیست شما برای جستجوی Google و نقشه های Google حذف می شود.
9] آدرس دفتر مجازی را به عنوان آدرس خود در لیست GMB
ذکر نکنید. یک دفتر مجازی آدرسی است که شما در یک مکان برتر اجاره کرده اید ، جایی که در واقع نه دفتر شما وجود دارد و نه به عنوان یک حرفه ای از آن بازدید می کنید. شما به سادگی برای استفاده از آدرس آنها به عنوان آدرس مشاغل خود ، اجاره ماهانه معقولی پرداخت می کنید.
Google از این عمل متنفر است و اگر آدرس کسب و کار شما به عنوان یک آدرس مجازی شناخته شود ، منجر به [تعلیق سخت حساب شما]
درخواست مجدد لیست کسب و کار من در Google
درخواست کنید که پس از اطمینان از تمام موارد فوق ، اطمینان حاصل کنید که می توانید دوباره درخواست کنید. این پیوندها به شما کمک می کنند:
امیدواریم که این مقاله به شما در جلوگیری از تعلیق و بازگرداندن حساب GMB شما کمک کند.