مشکلات تنظیم ایمیل دامنه سفارشی با Outlook

مشکلات تنظیم ایمیل دامنه سفارشی با Outlook

کاربران Office 365 می توانند از طریق Outlook آدرس ایمیل شخصی یا سفارشی را دریافت کنند. در حین ایجاد شناسه ایمیل ، ممکن است با برخی از مشکلات روبرو شوید. در این مقاله ، برخی از مشکلات و راه حل های متداول را که هنگام تنظیم ایمیل شخصی شده با Outlook ظاهر می شود ، پیدا خواهید کرد.

یک آدرس ایمیل شخصی یا سفارشی به شما امکان می دهد تا یک تماس حرفه ای به صفحه تماس با مشاغل خود بدهید. به جای استفاده از شناسه ایمیل @ hotmail.com یا @ outlook.com ، می توانید ایمیل خود را مانند @ yourbusiness.com داشته باشید.

مشکلات تنظیم ایمیل شخصی با Outlook

ایجاد یک آدرس ایمیل سفارشی بسیار آسان است. اگر اشتراک Office یا 365 خانگی یا شخصی دارید. با این حال ، مردم به دلیل برخی اشتباهات رایج ، اغلب با مشکلات مختلف روبرو می شوند. اگر نتوانید کار را تمام کنید ، می توانید از این راهنما پیروی کنید زیرا ما در اینجا بعضی از متداول ترین موارد را ذکر کرده ایم.

Outlook نمی تواند دامنه من را پیدا کند

احتمالاً این رایج ترین مسئله ای است که افراد هنگام تنظیم تنظیم می کنند. یک آدرس ایمیل جدید وارد کنید دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که Outlook نتواند دامنه شما را واکشی کند یا اعتبار کند ، اما شایع ترین علت ثبت دامنه است.

Outlook می تواند فقط دامنه های GoDaddy را به هم وصل کند. به عبارت دیگر ، نمی تواند دامنه ای را که در برخی از شرکت های دیگر مانند Google Domain ، BigRock ، Namecheap و غیره ثبت شده است ، تأیید کند. این بدان معناست که اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید ، ابتدا دامنه خود را از ثبت کننده فعلی به GoDaddy منتقل کنید. [19659005] به نظر نمی رسد که دامنه شما توسط GoDaddy اداره شود

عمدتا دو دلیل وجود دارد که Outlook این پیام خطا را در طی مراحل تنظیم نشان می دهد. ابتدا سرویس GoDaddy خراب است. دوم ، شما در حال استفاده از سوابق پیش فرض NS یا Name Server برای دامنه خود نیستید. اگر 100٪ مطمئن هستید که خدمات GoDaddy به روز شده است ، باید به دلیل دوم متمرکز شوید.

اکثر کاربران برای ساخت وب سایت از شرکت های جداگانه ای برای دامنه و هاستینگ استفاده می کنند. به عنوان مثال ، مردم برای خرید دامنه و Linode ، DigitalOcean ، SiteGround و غیره از GoDaddy استفاده می کنند. هنگام نقشه برداری دامنه به هاستینگ ، باید سوابق NS ارائه شده توسط شرکت میزبان خود را وارد کنید – این رایج ترین روش است. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که Outlook این پیام خطا را نشان می دهد.

اگر آن DNS را تغییر داده اید ، به این معنی است که دیگر سرورهای نام شما توسط GoDaddy اداره نمی شوند. در این حالت ، شما باید از سوابق پیش فرض GoDaddy NS استفاده کنید.

همچنین ، می توانید الگوی سوابق DNS را که شامل همه سرورهای نام پیش فرض است ایجاد کنید و آن را در دامنه خود اعمال کنید.

دامنه شما هنوز پیکربندی شده است ، این مشکل می تواند تا 24 ساعت طول بکشد

 مشکلات تنظیم ایمیل شخصی با Outlook

ممکن است چشم انداز حدود 24 ساعت به طول انجامد تا انتشار DNS را انجام دهد. اگر جدول زمانی 24 ساعته به پایان رسیده است و شما هنوز هم این پیام را دریافت می کنید ، یک راه حل برای خلاص شدن از شر آن وجود دارد.

به نظر می رسد وقتی از سرورهای پیش فرض GoDaddy برای اعتبارسنجی دامنه خود استفاده می کنید ، و بعد از موفقیت در ایجاد سوابق DNS تغییر می دهید. آدرس ایمیل.

شما باید هنگام تنظیم حساب خود ، تمام پرونده های DNS را که Outlook اضافه کرده است نگه دارید. اگر به هر دلیلی حتی یکی از آنها را حذف کردید ، احتمال بروز چنین خطایی وجود دارد.

با عرض پوزش ، آن آدرس در حال استفاده است ، لطفاً نام دیگری را انتخاب کنید

 با عرض پوزش ، آن آدرس در حال حاضر در حال استفاده. لطفاً نام دیگری را انتخاب کنید

این پیام خطا هنگامی ظاهر می شود که یک آدرس ایمیل شخصی شده با ارائه دهنده دیگری داشته باشید و سعی دارید با Outlook یک نام را بدست آورید. به عنوان مثال ، فرض کنیم که شما آدرس ایمیل [email protected] را با GSuite دارید ، و شما در حال تلاش برای دریافت همان آدرس ایمیل با Outlook هستید.

در این حالت ، شما باید تمام سوابق DNS GSuite را حذف کنید. اولین. پس از آن ، می توانید آن آدرس ایمیل را با Outlook ایجاد کنید. همین مشکل وقتی سعی می کنید یک آدرس ایمیل اضافه کنید ، که قبلاً اسم مستعار در حساب Microsoft شما است. در این لحظه ، باید ابتدا آن نام مستعار را حذف کرده و سپس سعی کنید شناسه ایمیل را ایجاد کنید.

امکان حذف آدرس ایمیل شخصی شده

وجود ندارد. اگر اشتباهی هجی کرده اید یا می خواهید یک آدرس ایمیل سفارشی را حذف کنید. به هر دلیلی ، چگونه می توانید این کار را انجام دهید. با این وجود ، بسیاری از افراد در حالی که سعی در حذف آدرس ایمیل سفارشی دارند ، دچار خطایی می شوند. به دلیل تنظیم نام مستعار اتفاق می افتد.

قبل از تلاش برای حذف آدرس ایمیل شخصی شده ، باید آن را از نام مستعار حذف کنید. برای همین ، به این صفحه مراجعه کرده و آن را حذف کنید.

من می توانم یک ایمیل ارسال کنم ، اما نمی توانم نامه ای دریافت کنم

این یک مشکل شایع دیگر با آدرس ایمیل شخصی شده است. در هنگام اتصال دامنه ، Outlook برخی از پرونده های DNS را به حساب شما اضافه می کند. در صورت حذف یا تغییر آنها ، احتمال دریافت این مشکل وجود دارد – ممکن است بتوانید ایمیلی ارسال کنید ، اما شما نمی توانید چیزی را در صندوق ورودی دریافت کنید.

راه حل ساده است ، زیرا شما نیاز به اضافه کردن همه موارد سوابق DNS پیش فرض را به حساب GoDaddy شما ارسال می کند.

Gmail نامه من را به پوشه هرزنامه ارسال می کند

Gmail به لطف الگوریتم داخلی آنها ، سختگیرانه از نظر فیلتر ایمیل اسپم است. اگر نامه الکترونیکی را از آدرس ایمیل شخصی شده خود به حساب Gmail خود ارسال می کنید ، اما در پوشه Spam قرار دارد ، در اینجا یک راه حل وجود دارد.

برای خاص بودن ، باید کلیه سوابق پیش فرض DNS را اضافه کنید (به خصوص ضبط SPF برای آدرس ایمیل شخصی شده.

اینها برخی از رایج ترین موضوعاتی است که شما تاکنون با آنها روبرو شده اید. آیا می توانید مشکلات دیگری را به ما اطلاع دهید.