آیا پرواز برای محیط زیست بد است؟

آیا پرواز برای محیط زیست بد است؟

 یک هواپیمای تجاری بلند در آسمان ، برش ابرها و یک آسمان آبی


ارسال شده : 1/21 / 2020 | 20 ژانویه ، 2020

با آگاهی بیشتر مردم از تأثیرات زیست محیطی خود بر جهان ، تمرکز بیشتری روی سفرهای هوایی وجود دارد – و در طول سال گذشته ، افزایش متناظر در "شرم آور پرواز". این اصطلاح از زبان سوئدی flygskam گرفته شده است ، که به معنای "شرم پرواز" است ، یعنی شما شخصاً از پرواز احساس شرم می کنید ، اما با کمال تعجب ، باعث شده است که بخاطر ردپای کربن آن ، شرمنده دیگران برای پرواز کند.

همه ، هیچ منکر نیست که پرواز ردپای شخصی کربن شما را افزایش می دهد – چیز زیادی. رد کربن من بدون شک به دلیل تمام عادت های شدید پرواز من در پشت بام است.

اما ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ و آیا واقعاً بهترین استفاده از تلاشهای ما روی این موضوع متمرکز است؟ دقیقاً دقیقاً چطور پرواز بد بد است؟

سفر هوایی تنها 2.5٪ از انتشار جهانی کربن را تشکیل می دهد. در ایالات متحده ، پرواز 9٪ از میزان انتشار گازهای حمل و نقل را تشکیل می داد ، اما تنها 3٪ از میزان انتشار کل کربن. این یک افت سطل در مقایسه با سایر صنایع در ایالات متحده است:

  • حمل و نقل: 29٪
  • برق 28٪
  • صنعت 22٪
  • 12٪ تجاری / مسکونی
  • کشاورزی 9٪ [19659012] بنابراین ، هنگامی که به ریاضی نگاه می کنید ، پرواز واقعاً بدترین متخلف در آنجا نیست. صنایع بسیار بدتری در آنجا وجود دارد. آیا نباید روی آنها متمرکز شویم؟

    کاهش انتشار کربن از پرواز ، به دنبال این نیست که در کل تولید گازهای گلخانه ای بزرگ شود.

    و شما فقط نمی توانید سفرهای هوایی را خاموش کنید. اقتصاد جهانی برای عملکرد به آن متکی است. ما به دلیل مسافرت هوایی در یک اقتصاد جهانی شده زندگی می کنیم – و از آن بهره می بریم. پایان دادن به همه پروازها به اقتصاد مدرن ما پایان خواهد داد.

    علاوه بر این ، مواردی وجود دارد که پرواز مورد نیاز باشد. منظورم این است که ، آیا قصد داریم قایق ها را در تمام طول اقیانوس بگیریم؟ اگر مجبور شویم به سمت یک عزیز بیمار سوار شویم؟ ممکن است رانندگی خیلی طولانی طول بکشد.

    به نظر من ، می توانیم در جای دیگر پیروزی های بیشتری کسب کنیم.

    اما من دانشمند نیستم. بنابراین من یک نفر را صدا کردم تا درمورد تأثیرات زیست محیطی سفرهای هوایی سؤال کنم.

    مایکل اوپنهایمر استاد دانشگاه پرینستون است ، شبکه تأسیس اقلیم را تأسیس کرد و بیش از 30 سال دانشمند برجسته در زمینه تغییرات آب و هوا بود. وی یکی از اصلی ترین شرکت کنندگان هیئت بین دولتی برای تغییرات آب و هوا بود. او گفت:

    اگر مسافر باشید ، باید درباره چهار مورد از حمل و نقل هوایی نگران باشید. یکی فقط انتشار دی اکسید کربن است … شماره دو ، شما باید نگران این واقعیت باشید که ذرات موجود در جت ها می توانند سطحی برای تشکیل ابرها ایجاد کنند و این نشان دهنده برخی از نور خورشید است … نکته سوم این خواهد بود … تولید ازن tropospheric [a greenhouse gas] از طریق انتشار اکسیدهای ازت … و سپس چیز چهارم وجود دارد ، یعنی هواپیماهای پرنده که در واقع به استراتوسفر وارد می شوند می توانند مقداری ازن و … تولید کنند و در بعضی از ارتفاعات ممکن است ذرات را آزاد کنند و این باعث تشویق تخریب ازون.

    مکالمه من با پروفسور اوپنهایمر مکث کرد. این فقط ردپای کربن ما نیست که هنگام پرواز باید از آن نگران شویم ، و این باعث می شود هزینه کل پروازهای ما بسیار بد شود. (اما ، از آنجا که اثر کربن ساده ترین ثبت شده است ، ما در اینجا می خواهیم به آن توجه کنیم.) تحقیقات بیشتر نشان داد که پرواز بسیار بد است.

    بیشترین زمان.

    در حالی که می توانید بگویید که ، به طور کلی ، پرواز از هر شیوه حمل و نقل دیگر بدتر است ، زیرا این علم از این روی مشکل پیچیده است ، زیرا از آنجا که تعداد متغیرهای تعجب آور وجود دارد ، هیچ مقایسه ای خوب بین سیب و سیب وجود ندارد. بسته به نوع ساخت ، مدل ، مسافت و تعداد مسافرهای موجود در اتومبیل ، رانندگی ممکن است بهتر از پرواز باشد – یا بدتر. در مورد اتوبوس هم همینطور است. چه تعداد مسافر در آن اتوبوس هستند؟

    براساس اعلام سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایكائو) ، یك پرواز كامل از نیویورك به لس آنجلس ، 1،249 پوند تولید می كند. (566.4 کیلوگرم) کربن به ازای هر نفر. یک اتومبیل با میانگین 20 مایل در هر گالن 4،969.56 پوند تولید می کند. (2،254،15 کیلوگرم) برای همان سفر برای یک نفر. 1

    اگر به تنهایی رانندگی می کنید ، به خصوص در مسافت طولانی ، بهتر است پرواز کنید. با این حال ، در همان سفر ، اگر با سه نفر دیگر قهرمانی کنید ، می توانید شماره های چهارم خود را پایین بیاورید و این گزینه را به عنوان گزینه بهتری انتخاب کنید.

    بنابراین معلوم می شود که هیچ پاسخی با اندازه ندارند. شما نمی توانید بگویید "پرواز بد است ، هرگز پرواز نکنید" زیرا گاهی اوقات بهتر است پرواز کنید.

    این گفته است که یک پرواز دور پرواز از پاریس به لندن در هنگام گرفتن یورواستار 246 پوند (111.5 کیلوگرم) کربن ایجاد می کند. ) حدود 49 پوند کربن ایجاد می کند.

    از وین به بروکسل ، یک پرواز 486 پوند (220.4 کیلوگرم) ایجاد می کند در حالی که قطار شبانه جدید (که حدود 14 ساعت طول می کشد) 88 پوند (39.9 کیلوگرم) ایجاد می کند.

    شورای بین المللی حمل و نقل تمیز نیز وقتی به آن رسیدند ، به همان نتیجه رسیدند. مشخص می شود که نحوه حمل و نقل کاملاً پیچیده است. همانطور که از نمودار آنها می بینید ، هر بار گزینه حمل و نقل کسی بهتر نیست:

     نمودار انتشار کربن از ICCT

    پس یک مسافر چه کاری را باید انجام دهد. ؟ احساس کردم که فقط در مورد تحقیق در مورد این مقاله و انجام ریاضیات در تمام این سفرهای مثال زده احساس ناراحتی می کنم. من درک نکردم که چقدر این مسئله پیچیده بود. و همانطور که بعداً توضیح می دهم ، بسته به محاسبه کربنی که استفاده می کنید ، تعداد شما می تواند خاموش باشد. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اینجا نکاتی که در این فرآیند آموخته ام ، برای کمک به کاهش رد کربن پرواز است:

    1. از پروازهای کوتاه مدت اجتناب کنید – گزارشی از ناسا نشان داد كه حدود 25٪ از انتشار هواپیما در هنگام برخاستن و فرود آمدن اتفاق می افتد ، بنابراین اگر تعداد زیادی پرواز با مسافت كوتاه داشته باشید ، تمایل دارید اثر هر پوند بالاتری داشته باشید. . بنابراین ، پرواز بدون توقف به جای آنکه پروازهای متصل کننده ای باشد گزینه بهتر از نظر زیست محیطی است.

    هر چه مسافت طولانی تر باشد ، پرواز کارآمدتر می شود (زیرا ارتفاع مسافرتی نیاز به سوخت کمتری نسبت به هر مرحله دیگر از پرواز دارد). اگر مسافت کوتاهی را پرواز می کنید ، به جای رانندگی یا سوار قطار یا اتوبوس در نظر بگیرید.

    2. جبران کننده های کربن را بخرید (یا در واقع این کار را نکنید) – جبران کننده های کربن روشی برای تعادل آلودگی شما با سرمایه گذاری در پروژه هایی که باعث کاهش انتشار دی اکسید کربن یا سایر گازهای گلخانه ای موجود در جو می شوند ، ارائه می دهند. اگر از یک تن (2000 پوند) کربن استفاده کرده اید ، می توانید از پروژه هایی مانند کاشت درختان یا ابتکارات آب تمیز حمایت کنید که موجب صرفه جویی در کربن برابر با آنچه استفاده می کنید (بنابراین مقیاس می شود).

    وب سایتهایی مانند سبز -e ، Gold Standard و Cool Effect می توانند لیستی از پروژه های خوب را برای پشتیبانی به شما ارائه دهند.

    اما ، گرچه این برنامه ها کمک می کنند ، آنها بسیار مؤثر نیستند. به عنوان مثال ، 15-35 سال طول می کشد تا درختان به اندازه کافی بزرگ شوند تا بتوانند کربن را به خود جذب کنند.

    و جبران کننده های کربن فقط بار کارهایی را که می کنید به جای دیگری تغییر می دهند. این یک کاهش واقعی در انتشار گازهای کربن نیست. شما فقط سرمایه گذاری در چیزی را انجام می دهید که امیدوار باشید آن چیزی را که می خواهید به دست بیاورید.

    در حقیقت ، در یک مطالعه سال 2017 برای جبران خسارت هایی که توسط کمیسیون اروپا انجام شده ، مشخص شد که 85٪ از پروژه های جبران شده تحت توسعه پاک پروتکل کیوتو. مکانیسم (CDM) در کاهش انتشار گاز ناکام بوده است.

    بخش عمده ای از مکالمه من با پروفسور اوپنهایمر با محوریت جبران کننده های کربن است. وی گفت ،

    اگر قیمت پاسخگو باشد ، جبران خسارت ها خوب است ، یعنی مطمئن هستید که آنها سود بنزین گلخانه ای را که در آن تبلیغ می شوند تولید می کنند ، و گاهی اوقات تشخیص این مسئله دشوار است. تولید گازهای گلخانه ای مستقیم نیست ، آنها در جای دیگری هستند … بنابراین ، شما می خواهید فقط جبران خسارت کنید و این حساب را جزئی از بودجه گازهای گلخانه ای خود بدانید اگر از سیستم حسابداری کامل و قابل اعتماد باشد. ثانیاً ، جبران خسارتها خوب است اگر برخی از آنها برای تحریک تغییرات تکنولوژیکی یا تغییرات دیگری ایجاد شده باشند که بدون جبران آن به آسانی اتفاق نمی افتاد.

    او همچنین گفت که او می تواند "شرایطی را تصور کند که جبران خسارت خوب ، حتی سودمند باشد ، اما در آنجا شرایط بسیاری وجود دارد که در آنجا نباشند و در کجا هستند … به مراتب بدتر از کاهش در … سایت انتشار مستقیم. "

    فکر می کنم این نکته است. جبران خسارت ها کنترل دقیق ندارند ، بنابراین نمی دانید که واقعاً کار می کنند. و این امر به مراتب بهتر است که در وهله اول بهره وری بیشتری را از خطوط هوایی و ایجاد گزینه های دیگر برای پرواز ایجاد کنید. بیشتر تحقیقات من نشان می دهد که جبران خسارتها ، ضمن اینکه احساس خوبی می کنند ، به اندازه مبارزه برای کاهش به طور مستقیم در منبع آنها مؤثر نیستند.

    بنابراین ، می توانید آنها را خریداری کنید ، اما واقعاً مراقب باشید و تحقیقات خود را در مورد پروژه های خود انجام دهید. حمایت می کنند.

    3. برای پرواز بهتر بجنگید – ما باید برای بهبود بهره وری سوخت از طریق طرح ها و عملیات جدید هواپیماها ، مانند اجرای استفاده از سوخت های زیستی و هواپیماهایی که بر روی برق تمیز کار می کنند ، به علاوه نوسازی ناوگان آنها ، به ایرلاین ها فشار بیاوریم. به عنوان مثال ، Dreamliner جدید دارای موتورهای بسیار کارآمد در سوخت است که در مقایسه با هواپیماهای جایگزین شده ، میزان انتشار CO2 را حدود 20٪ کاهش می دهد. هواپیمایی را تحت فشار قرار دهید و هواپیماهای جدیدتر و با سوخت کارآمدتر پرواز کنید. علاوه بر این ، سعی کنید هواپیمایی را پرواز کنید که به طور کلی کارآمد باشد.

    4. ردپای خود را محاسبه کنید – همانطور که دیدیم ، گاهی بهتر است پرواز کنید. بعضی اوقات اینطور نیست برای سفر خود از ماشین حساب کربن استفاده کنید تا ببینید کدام حالت حمل و نقل کمترین رد کربن را برای سفر شما دارد. اگر پرواز گزینه ی بدی است ، به دنبال گزینه های دیگری مانند قطار ، حرکت خیرخواهانه مانند BlaBlaCar یا اتوبوس باشید. برخی از ماشین حساب های کربن پیشنهادی عبارتند از:

    با این حال ، من می خواهم یک احتکار بزرگ را در اینجا قرار دهم. من و تیم من برای این مقاله از ماشین حساب های زیادی استفاده کردیم. هر کدام یک دسته پیدا کردیم و خود آنها را آزمایش کردیم تا ببینیم شماره ما مطابقت دارد یا خیر. ما مانند مقالات علمی بررسی همسالان ، ما کار یکدیگر را بررسی می کردیم. ما فوق العاده شوکه شدیم که بدانیم چه مقدار تغییرات بین محاسبات کربن وجود دارد. پیشنهاد من این است که از ماشین حساب های مختلف استفاده کنید تا رد پای خود را ببینید.

    پروفسور. Oppeniemer موافقت کرد ، گفت: "اگر ماشین حساب نشان دهد که ماشین بدتر است ، من معتقدم که ، زیرا همه اینها به ضریب بار بسیار حساس هستند. و همچنین … از آنجا که سوخت زیادی در هنگام پرواز و فرود می سوزد ، پرواز طولانی تر است ، اگر در هواپیما باشید ، می توانید سفر را مرتباً مستهجن کنید. »

    5. کمتر پرواز کنید – در پایان روز ، پرواز کمتر بهترین راه برای کاهش رد کربن شما است. انجام پروازهای زیادی در سال ، حتی اگر برخی از تغییر در شیوه زندگی را که در زیر به آنها اشاره می کنیم انجام دهید ، هنوز هم باعث می شود اثر شخصی شما بسیار زیاد شود. در حالی که روشهای فوق مؤثر خواهد بود ، بهترین کاری که واقعاً می توانید انجام دهید این است که در حد امکان به دنبال گزینه های دیگر باشید.

    ***

    فکر می کنم همه ما باید کمتر پرواز کنیم. من به دنبال راه هایی برای پرواز کمتر در تمام مدت هستم. همه ما باید از رد کربن خود آگاه تر باشیم. اما درک این نکته نیز حائز اهمیت است که میزان انتشار کلی پرواز در مقایسه با صنایع دیگر اندک است. عوامل بسیاری وجود دارد که به ردپای کربن شخصی می رود که فکر می کنم با اقدامات روزمره ای که انجام می دهیم می توانیم تغییر بزرگتری ایجاد کنیم ، همانطور که مشاهده شد ، بیشتر صنایع تأثیر بیشتری در انتشار دارند! کارهایی مانند:

    • چیزهایی بخرید که مدت طولانی دارند
    • خرید دست دوم
    • خرید محلی ، و نه آنلاین (آنقدر زباله های بسته بندی)
    • مصرف پلاستیک خود را کاهش دهید
    • کمتر رانده شود
    • یک ماشین هیبریدی یا برقی
    • برای جلوگیری از پلاستیک و سایر زباله های موجود در آن ، کمتر از مصرف غذای خود بخورید
    • گوشت کمتری بخورید یا به گیاهخواری یا وگان بروید
    • گرم کردن خانه خود را به انرژی تجدید پذیر تبدیل کنید
    • نور رشته ای خود را تغییر دهید لامپ ها به ال ای دی ها
    • دزدگیرها و توالت های کم مصرف را نصب کنید

    اگر به طور کلی زیاد پرواز نمی کنید ، کارهایی که هر روز انجام می دهید می تواند تأثیر زیادی بر روی رد کربن شما داشته و به محیط زیست کمک کند. بیایید جنگل را از میان درختان گم نکنیم.

    ***

    در "فرهنگ لغو امروز" ، همه ما باید آدم های کاملی باشیم – اما کسانی که بیشترین سنگ ها را می زنند نیز ناقص هستند. [19659004] همه ما هستیم.

    من به شرم آور پرواز اعتقاد ندارم ، زیرا وقتی شرم آور کسی کار می کند ، هرگز کار نمی شود؟

    وقتی مردم احساس می کنند که به مقادیرشان حمله شده است ، مواضع خود را سخت می کنند. اگر کسی را شرم آورید ، آنها فقط همین کارها را انجام می دهند و در مواضع خود قرار می گیرند. [مطالعهبعدازمطالعه،اینامرراصحیحنشاندادهاست

    گفتن به فرد بد بودن – هنگامی که هیچ کس نمی خواهد خود را به عنوان یک شخص بد فکر کند – شما را به جایی نمی رساند.

    اینگونه نیست که روانشناسی بشر کار می کند.

    در عوض ، من به یافتن و ارائه گزینه های دیگر اعتقاد دارم.

    این چنین است که شما روی تغییر تأثیر می گذارید.

    من قصد ندارم در مورد افرادی که پرواز می کنند قضاوت کنم. من همچنین درمورد افرادی که بهترین راه برای ارزش های خود تصمیم گرفته اند قضاوت نخواهم کرد. کمتر پرواز کنید.

    اگر نگران تأثیر محیطی پرواز هستید ، ردپای خود را کاهش دهید ، به دوستان خود آموزش دهید که چرا آنها باید کمتر پرواز کنند و حمل و نقل جایگزین را پیدا کنید ، و به برخی از سازمان های خوب که در خارج از کشور در حال جنگ برای جهانی تر هستند ، مشارکت کنید:

    جهان به اقدامات فوری نیاز دارد. و کارهای زیادی برای کمک به شما وجود دارد. اگر می خواهید تغییر مؤثرتری داشته باشید ، به سازمان های مردم نهاد و گروه های اجتماعی سیاسی که فوراً اقدام به تغییر وضعیت آب و هوا می کنند ، اهدا کنید – زیرا هر چه بیشتر صبر می کنیم ، بدتر می شود.

    از پروژه های انرژی سبز پشتیبانی کنید.

    بودجه کاشت درختان

    کمک مالی برای احیای زمین باشد.

    با اقدام سریع ، شما را از هر چیز دیگری برای شما مهم می کند.

    اما هر کاری که می کنید ، مردم را برای پرواز خجالت نکشید. این کاری نخواهد کرد.

    سفر خود را رزرو کنید: نکات و ترفندهای لجستیکی

    پرواز خود را رزرو کنید
    با استفاده از Skyscanner یا Momondo یک پرواز ارزان پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد علاقه من هستند ، زیرا آنها وب سایت ها و شرکتهای هواپیمایی را در سراسر جهان جستجو می کنند ، بنابراین شما همیشه می دانید که هیچ سنگی بدون استفاده باقی نمانده است.

    محل اقامت خود را رزرو کنید
    شما می توانید خوابگاه خود را با Hostelworld رزرو کنید زیرا بزرگترین آنها فهرست. اگر می خواهید در جایی غیر از خوابگاه بمانید ، از Booking.com استفاده کنید زیرا آنها به طور مداوم ارزانترین نرخ را برای مهمانخانه ها و هتل های ارزان قیمت برمی گردانند.

    بیمه مسافرت را فراموش نکنید
    بیمه مسافرتی شما را در مقابل بیماری محافظت می کند. ، صدمات ، سرقت و لغو موارد این محافظت جامع در صورت اشتباه است. من هرگز بدون سفر به آن سفر نمی کنم زیرا در گذشته مجبور شده ام از آن استفاده کنم. من ده سال است که از اسامی جهانی استفاده می کنم. شرکت های مورد علاقه من که بهترین خدمات و ارزش را ارائه می دهند عبارتند از:

    به دنبال بهترین شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه با هستم؟
    صفحه منبع من را بررسی کنید تا بهترین شرکت هایی که هنگام مسافرت از آنها استفاده می کنند! من تمام مواردی را که برای مسافرت در هنگام مسافرت استفاده می کنم لیست می کنم – و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما نیز می شود! برای پروازها ، به عنوان علمی ترین با ICAO رفتم. برای انتشار گازهای گلخانه ای ، من از آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) استفاده کردم.

    منابع :
    ما برای این پست تحقیقات زیادی انجام دادیم. در حالی که ما در مقالات خود با بعضی از آنها پیوند داشتیم ، در اینجا منابع دیگری را که ما برای این پست استفاده کردیم در زیر آورده شده است: